رهبر در مراسم اهدای کاپ های تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی:

بعضی ها در دنیا به دنبال محاصره علمی ایران هستند/ دانشجویان شعار ما می توانیم را تحقق بخشیدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بعضی ها در دنیا به دنبال محاصره علمی ایران هستند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اهدای کاپ‌ و مدال‌های دانشجویان تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مسابقات روبوکاپ 2018 مونترال کانادا در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن تبریک این موفقیت گفت: این افتخارات نتیجه تلاش شبانه روزی جوانان است.

وی افزود: این مراسم نشان می‌دهد این دانشجویان علاوه بر تفکر عمیق و تلاش، بال ایمان هم داشتند، اگر دو بال علم و ایمان در این نخبگان وجود نداشت، نمی‌توانستند به قله‌های موفقیت در عرصه‌های جهانی دست یابند.

دانشجویان از شعار «ما می‌توانیم» گذشتند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی توانستند در بین دانشجویانی از برترین دانشگاه‌های جهان که دارای امکاناتی بیشتر از ما هستند، به موفقیت برسند، دانشجویان از شعار «ما می‌توانیم» گذشتند و به «ما توانستیم» رسیدند.

رهبر اظهار کرد: امروز، روز نمایش ایمان این عزیزان است، آنها با توسل به ائمه اطهار(ع) در کنار بارگاه ثامن الحجج ایمان‌شان را به دنیا نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شعار دانشگاه آزاد اسلامی، مسئله محور است، دانشگاهی که می‌خواهد با اتکا به علم و دانش به معیشت مردم و رفع مشکلات آنها کمک کند.

دانشگاه باید به داد مردم برسد

رهبر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره نقش دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به داد مردم برسد و برای مسائل راه حل ارائه دهد، تولید علم باید به تولید ثروت و شغل منجر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه استراتژی حل مسأله را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: اولین سرمایه، نیروی انسانی و جوانان هستند، کسانی که این افتخارآفرینی‌ها را داشتند، قطعاً می‌توانند مشکلات جامعه را حل کنند.

فعالیت دانشجویان مدال آور در باشگاه پژوهشگران جوان 

وی با بیان اینکه بعضی ها در دنیا به دنبال محاصره علمی ایران هستند، اظهار کرد: جوانان کشور ثابت کردند که می‌توانند شعار «ما می‌توانیم» را تحقق ببخشند، دست این جوانان را می‌بوسیم و در مرز تبدیل علم و دانش به ثروت هستیم، باید در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی کنیم تا مسائل جامعه را حل کنیم.

رهبر در پایان تأکید کرد: همه جوانان مدال آور در باشگاه پژوهشگران جوان مشغول به کار خواهند شد تا به سمت تولیدات دانش بنیان و ثروت پیش برویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار