امام جمعه ایلام :

حمایت از کالای ایرانی مجازات سریع سوداگران اقتصادی است

امام جمعه ایلام گفت: بهاء دادن به تولید داخلی و حمایت میدانی از کالای ایرانی مجازات سریع سوداگران اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام بیان کرد: هشدار رهبری در خصوص جنگ اقتصادی آمریکا با ایران نصب‌العین مدیران قرار گیرد، ایران هم باید متقابلا در مقابل توطئه‌های اقتصادی دشمن با عزم انقلابی و مدیریت جهادی پاسخگو باشد.

وی اظهار کرد: باید تیم اقتصادی با تدبیر و با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهاء دادن به تولید داخلی و حمایت میدانی از کالای ایرانی و همچنین مجازات سریع سوداگران اقتصادی به عنوان مفسدان فی‌الارض و محاربون فی‌الله می‌تواند اقتصاد کشور را نجات دهد.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد : قطعا آمریکا نمی‌تواند در همه زمینه‌ها برای ایران عزیز مشکل آفرین باشد، فقط می‌تواند اقتصاد کشور را با مشکلاتی مواجه کند.

لطفی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی جنگ اقتصادی به اوج خود رسیده که مدیریت آن را آمریکا بر عهده دارد، یادآورشد: اگر تعدادی از مفسدان اقتصادی به دار مجازات آویخته شوند درس عبرتی خواهد شد برای غارتگران بیت‌المال و اخلالگران اقتصادی کشور که قطعا برای براندازی نظام و شکست انقلاب با دشمنان نظام اسلامی هماهنگی دارند.

انتهای پیام/ د

حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.