قلم‌ها در فضای مکتوب و مجازی وحدت‌آفرین باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه قلم‌ها باید در فضای مکتوب و مجازی ایجاد وحدت کنند، گفت:: مبادا از قلم در آسیب رساندن به آبروی بندگان خدا سوء استفاده شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استاندر خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز قلم گفت:مبادا قلم‌ها برای مطامع شیاطین استکباری به کار گرفته و رسالت‌های دینی، الهی و انسانی در این حوزه نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: در روز قلم افتخار می‌کنیم که دین اسلام حامی قلم، دانش و آموزش به حساب می‌آید و امیدواریم حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها، محافل هیئتی و دینی و آموزش و پرورش با نگاه علمی و دینی ساماندهی شوند.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های آمریکا گفت:: این جنایت‌ها آنقدر گسترده است که هر چه بدی در جهان می‌بینیم از این شیطان بزرگ و استکبار جهانی است.

امام جمعه قزوین گفت: کودتای ۲۸ مرداد، شهادت مظلومانه دانشجویان در ۱۶ آذر، حمایت جدی از رژیم منحوس شاهنشاهی برای قتل و قارت ملت، حمایت از سازمان خطرناک ساواک و تحمیل قانون تحقیرآمیز کاپیتولاسیون بخشی از جنایت‌ها و ظلم‌های آمریکا پیش از انقلاب اسلامی در کشوربود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا در اولین اقدام، سفارت خود را به لانه جاسوسی تبدیل و اموال و ثروت‌های بسیار کلان جمهوری اسلامی ایران را بدون هیچ مجوزی مصادره کردند.

وی، حمایت از سازمان جاسوسی منافقین، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران اسلامی و راه انداختن جنگ تحمیلی را از دیگر جنایت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

امام جمعه قزوین گفت: تهدید مستمر نظامی از سوی غربی‌ها و بیان این جمله که گزینه نظامی روی میز است از دیگر جنایات آمریکا علیه کشور ماست.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: آمریکا با این ادعا که تنها مجری حقوق بشر در جهان است به طور مستمر علیه جمهور اسلامی ایران جنایت کرد و تهدیدات خود را همیشه اعمال کرده است.

وی گفت: دنیای بدون آمریکا برای ملت‌ها بسیار شیرین خواهد بود، زیرا این پدیده منحوس و ظالم و اهل نیرینگ و نفاق اگر از دنیا حذف شود همه ملت‌ها و دولت‌ها نفس راحتی خواهند کشید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در کشورمان شاهدیم افرادی که در دوره‌ای ادعای مبارزه با آمریکا را داشتند پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و با اینکه شاهد انواع جنایت‌ها و توطئه‌ها از سوی امریکا بودند، اما بازهم پیشنهاد مذاکره با امریکا را مطرح می‌کنند و برای رییس جمهور این کشور نامه می‌نویسند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: منفورتر و جنایتکارتر از آمریکا کسانی هستند که با ادعای مسلمانی قصد مذاکره با آمریکا و تسلیم شدن در برابر غربی‌ها را رادرند.

وی سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی و علامه امینی و شهادت آیت الله صدوقی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

خطبه‌های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار