برگزاری بیست و پنجمین آزمون استاندارد‌های مهارتی هنری در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری بیست و پنجمین آزمون ادواری و دومین دوره آزمون جامع استاندارد‌های مهارتی شاخه کار دانش برای کسب دیپلم هنر همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیست و پنجمین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کار دانش برای کسب دیپلم هنر، به صورت سراسری و همزمان در مراکز استان‌ها و حوزه‌های شهرستانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این آزمون در دو بخش نظری و عملی همزمان با روز جمعه ۱۵ تیرماه سال جاری در بین کسانی که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی در تمامی حوزه‌های آزمون صبح روز جمعه ۱۵ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار خواهد شد که این آزمون علاوه بر زاهدان در شهر‌های ایرانشهر، زابل، چابهار و ایرانشهر برگزار می‌شود.

مسگرانی با اشاره به تعداد ۳۷۲ شرکت کننده در این دوره، افزود: زمان آزمون عملی در زاهدان ۱۴ تیرماه ساعت ۸ صبح و در شهرستان‌ها همان روز ساعت ۱۶ الی ۱۹ خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 آزمون استاندارد‌های مهارتی هنری در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، هنرمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار