امام جمعه هرات:

دستگاه قضابایدبه نابسامانی هارسیدگی قاطع وسریع داشته باشد

امام جمعه هرات گفت: قوه قضاییه باید در دفاع از حق پیش قدم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه هرات با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان داشت: بمناسبت شهادت شهیدبهشتی و یاران و فادارش این هفته بنام دستگاه قضانامگذاری شده ودشمنان فکرمی کردند با ترور شهید بهشتی انقلاب به شکست کشیده می‌شود در حالیکه این شهادت ها پشتوانه‌ای برای حرکت انقلاب شده است.

حجت الاسلام جعفری باتقدیر از فعالیت‌های دستگاه قضائی افزود: کار قوه قضائیه مبارزه سریع با مفسدان است وقوه قضاییه باید در دفاع از حق پیش قدم باشد درجایی که ظلمی روا شده است دستگاه قضایی باید حق مظلوم را بگیرد و رهبرمعظم انقلاب دراین زمینه نیز تاکید دارند.

امام جمعه هرات در ادامه به وضعیت بازار و برخی اقدامات روز‌های گذشته درتهران وبرخی ازشهرها اشاره کرد و گفت: مردم مشکلات اقتصادی دارند اما به صراحت عرض میکنم که اصناف مادرطول تاریخ انقلاب پشتیبان وحفظ انقلاب بوده اند و نبایداین اتفاقات درجامعه ما رخ دهدواین خواسته مردم است وبایدبهانه راازدست دشمنان بگیریم چراکه انان به دنبال فشار‌های اقتصادی، روانی وعملی هستندومیخواهندنقاط قوت مارابه نقاط ضعف تبدیل کنند.

خطیب جمعه هرات دربخشی دیگرازخطبه‌های نمازجمعه بااشاره به حمله امریکا به هواپیمای مسافربری ایران گفت:دراین حادثه ۲۹۰ نفر از هموطنان مظلوم به شهادت رسیدنداین نشان ازجنایتکاربودن آمریکاست.

وی درپایان افزود: جنایت‌های آمریکا آن قدراست که ملت ما دلسوزی‌های آمریکا را باورندارد و بسیاری ازجنایات علیه ملت ایران توسط آمریکا وهمکاری همدستانش صورت گرفته است.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه هرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار