امام جمعه کرمانشاه

قوه قضاییه باید به صورت جدی با بدخواهان نظام بر خورد کند

امام جمعه کرمانشاه گفت:مدیریت و برنامه ریزی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی واتحاد و صبر ملت از مهمترین پاسخ‌ها به ظلم وتحریم‌های آمریکاست.

قوه قضاییه باید به صورت جدی با بدخواهان نظام بر خورد کند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، ما به طور مداوم با تحریم‌ها و تهدید‌های آمریکا سر وکار داشته ایم و تا کنون روزی نبوده که آمریکا در صدد ضربه زدن به ما نباشد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد قاطع با اخلالگران نظم عمومی واقتصادی افزود: قوه قضاییه باید به صورت جدی با بدخواهان نظام بر خورد کند و از هیچ بر هم زننده‌ی نظمی چشم پوشی نکند.

آیت الله علما همچنین به دیدار هفته گذشته نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان به مجلسی‌ها هشدار دادند که نباید کنوانسیون‌های بین المللی قوانین داخلی ما را زیر سؤال ببرند.

وی با اشاره به دهم تیرماه روز صنعت ومعدن بیان کرد: ما باید به توانایی‌های داخلی خود تکیه کنیم و با احداث کارگاه‌های کوچک و صنعتی جوانان را از بیکاری نجات دهیم.

 

انتهای پیام/ز

باید با  احداث کارگاه‌های کوچک و صنعتی جوانان را از بیکاری نجات دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.