تحویل کودکان آزار دیده ماهشهری به پدر و نامادری صحت ندارد

رئیس اداره بهزیستی بندر ماهشهر انتشار شایعه تحویل کودکان آزار دیده ماهشهری به پدر و نامادری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مریم جاویدنیا، رئیس اداره بهزیستی بندر ماهشهر با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی درخصوص بازگشت کودکان آزار دیده ماهشهری نزد پدر و نامادری ود بیان داشت: این خبر صحت ندارد و کودکان مذکور همچنان تحت سرپرستی موقت عموی خود هستند.

وی با آزاد شدن پدر و نامادری این 3 کودک با قید وثیقه از زندان اشاره و تصریح کرد: آن ها در انتظار صدور حکم دادگاه هستند و سرپرستی موقت آن ها براساس حکم دادگاه همچنان برعهده عموی آن ها است و خوشبختانه شرایط زندگی و روحی آن ها خوب است و مشکلی ندارند.

جاویدنیا با بیان اینکه کارشناسان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی نیز برحسب وظیفه و تکلیف خود به صورت مستمر و پیوسته به این کودکان سرکشی می‌ کنند و بر شرایط آن ها نظارت کامل دارند، اذعان داشت: این کودکان تاکنون به پدر و نامادری خود تحویل داده نشده‌اند و مطالب مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

رئیس اداره بهزیستی بندر ماهشهر اظهار کرد: دادگاه هنوز حکم نهایی را در مورد پدر و نامادری این کودکان صادر نکرده و خوشحال خواهیم شد که دادگاه از نظر کارشناسی کارشناسان اداره بهزیستی استفاده کند.

انتهای پیام/گ

تکذیب خبر  تحویل کودکان آزار دیده به پدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.