در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«تهران؛ شهر موزه ها» را دو زبانه بخوانید

شانزدهمین کتاب فرحناز یوسفی با عنوان «تهران؛ شهر موزه‌ها» به صورت دو زبانه منتشر می‌شود.

کتاب دو زبانه‌ی «تهران؛ شهر موزه ها»؛ جدیدترین اثر فرحناز یوسفیفرحناز یوسفی مدیر انتشارات پرستوی سپید و نویسنده، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند انتشار شانزدهمین کتابش به نام «تهران، شهر موزه ها» گفت: این کتاب مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد و نتیجه سه سال تلاش بی وقفه در راستای تهران پژوهی است که به معرفی موزه‌های تهران بر اساس مناطق ۲۲ گانه شهرداری می‌پردازد. برای اولین بار است که بیش از یکصد موزه‌ی تهران به طور جامع (موزه‌های میراث فرهنگی، شهرداری، خصوصی و...) در یک کتاب معرفی می‌شود. کتاب دو زبانه و با ترجمه‌ انگلیسی است و عکس و موقعیت جغرافیایی هر موزه نیز در آن آورده شده است.

وی افزود: مقدمه کتاب «تهران؛ شهر موزه‌ها» به قلم دکتر تکمیل همایون استاد پیشکسوت تهران پژوهی است. عکس‌های این کتاب را عمید رضوی گرفته و ترجمه آن به عهده گلشن بختیاری است. مهرداد یوسفی کار ویراستاری کتاب «تهران؛ شهر موزه‌ها» را انجام داده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم که کتاب «تهران؛ شهر موزه‌ها» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت که در مهرماه برگزار می‌شود، به مخاطبان عرضه شود.

گفتنی است؛ انتشارات پرستوی سپید کتاب «تهران؛ شهر موزه‌ها» را چاپ و منتشر می‌کند.


انتهای پیام/

معرفی همه موزه‌های تهران در یک کتاب

 

برچسب ها: موزه ، تهران ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.