دبیران علمی جایزه کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال ابقا شدند

در احکامی از سوی وزیر ارشاد، «محمدعلی مهدوی‌راد» و «احمدعلی حیدری» به ترتیب در جایگاه‌های دبیر علمی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و دبیر جایزه جهانی کتاب سال ابقا شدند.

دبیران علمی جایزه کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال ابقا شدندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سیدعباس صالحی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی راد را به عنوان دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد آمده است: «نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه‌های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی سی و ششمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید».

همچنین بر اساس این گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحکمی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب کرد.

در حکم صالحی خطاب به احمدعلی حیدری نیز آمده است: «نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در زمینه‌های علمی- پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی بیست و ششمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته ای در ارتقای فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز ایفا نماید».

انتهای پیام/

انتصاب دبیران جایزه کتاب سال

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.