برگزاری کارگاه آماده سازی قرآنی دانش آموزان در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: کارگاه آماده سازی دانش آموزان منخبخوزستان برای شرکت در مسابقات کشوری قرآن و عترت در حال برگزاری است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس حسین پور،  مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: جهت اعزام به مسابقات کشوری قرآن و عترت کارگاه آماده سازی دانش آموزان منخب استانی از همه مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان  در آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به نفرات شرکت کننده در این کارگاه آموزشی افزود: در این کارگاه آموزشی ۴۰ نفر دانش آموز پسر و ۳۷ دانش آموز دختر تحت نظر اساتید برجسته استانی مهارت های لازم را جهت شرکت در جشنواره قرآن و عترت کشوری فرا می گیرند.

حسین پور بیان داشت: اردوی کارگاهی این دانش آموزان در آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز با تمهید همه ی امکانات لازم در یک فضای مناسب به شکل شبانه روزی برگزار می شود

 حسین‌پور همچنین توضیح داد: دانش آموزان منتخب جشنواره های استان پس از فراگیری مهارت های لازم در کارگاه های آموزشی، در رشته‌های تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، قرائت قرآن، حفظ ویژه و عمومی و اذان شرکت خواهند کرد

انتهای پیام/م

حضور دانش آموزان در مسابقات قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.