جام جهانی ۲۰۱۸؛

رکورد‌های جالب جام جهانی ۲۰۱۸

دور گروهی رقابت‌های جام جهانی در حالی به پایان رسید که رکورد های جالبی در این میان رقم خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دور گروهی رقابت‌های جام جهانی 2018 در حالی به پایان رسیده که با وجود برگزاری این مسابقات رکورد های جالبی در این میان رقم خورده است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

گل ها  لحظات آخر

۲۷ گل از ۱۲۲ گل زده شده در ده دقیقه پایانی بازی‌ها به ثمر رسیده است.

 

امتیاز آورترین‌ها

تیم های ملی فوتبال اوروگوئه، کرواسی و بلژیک هر یک با کسب ۹ امتیاز ممکن به جمع ۱۶ تیم پیوستند. همچنین تیم سوارز توانست در هر سه بازی دروازه خود را بسته نگه دارد.

عجیب‌ترین

تیم ملی فوتبال انگلیس نسبت به فرانسه مسیر قابل قبولی را برای صعود طی کرد. همچنین سوئد توانست در صدر گروهی قرار بگیرد که تیم هایی، چون مکزیک کره جنوبی و آلمان قرار داشت.

غافلگیر کننده‌ترین‌ها

تیم های ملی فوتبال سوئیس، روسیه، مکزیک و دانمارک جزو تیم‌هایی بودند که کمتر کسی شانس صعود برایشان قائل بود، ولی این تیم ها با بازی خوب خود به جمع ۱۶ تیم پیوستند.

بدشانس‌ترین

دو تیم فوتبال پرتغال و اسپانیا که با هم در یک گروه بودند و امید به کسب امتیاز در برابر هم داشتند با نتیجه تساوی ۳-۳ هواداران خود را نا امید کردند. هر دو تیم در بازی پایانی خود موفق به پیروزی نشدند.

پراسترس‌ترین

صعود تیم ملی فوتبال آرژانتین در این دوره از رقابت‌ها پر استرس‌ترین صعودی بود که این تیم تجربه کرده است. نمایش ضعیف مسی انتقاد‌های شدید علیه او تیم آرژانتین و سرانجام صعود در لحظات پایانی.

موفق‌ترین‌های جا مانده

در آخر می‌توان گفت: ایران، پرو، مراکش و کره جنوبی تیم‌هایی بودند که با شایستگی از حضور در جمع ۱۶ باز ماندند و این در حالی بود که تیم‌های آفریقایی در این بازی‌ها به هیچ موفقیتی نرسیدند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

نگاهی به رکورد های جالب جام بیست و یکم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار