پنل‌های تاشوی سامسونگ این تابستان تولید می‌شوند +تصاویر

خبرها حاکی از این است که سامسونگ قرار است تولید پنل‌های نمایشگر تاشوی خود را در تابستان آغاز کند.

پنل‌های تاشوی سامسونگ این تابستان تولید می‌شوند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه خبری کره‌ای به نام ETNews ادعا می‌کند که درباره پنل‌های نمایشگر تاشوی سامسونگ خبری تازه به دست آورده است. گزارش این رسانه ادعا می‌کند غول فناوری کره‌ای قرار است تولید پنل‌های تاشوی OLED خود را  که به عنوان ویژگی بارز Samsung X خواهد بود، از تابستان امسال آغاز کند. با توجه به شایعاتی که درباره Samsung X منتشر شده، تولیدکنندگان تلفن همراه زیادی از جمله اپل، اوپو، هوآوی و موتورولا مشتاق به دانستن از این فناوری هستند.

گزارش‌های اخیری که از این فناوری منتشر شده‌اند، دستاورد متفاوتی را نشان می‌دهند. در ابتدا سامسونگ قرار بود پنل‌های تاشوی خود را به صورت عمودی تولید کند یعنی سایز صفحه نمایش از 4.5 اینچ به 7.3 خواهد برسد اما تقریبا به دلیل باز کردن آن برای جوابگویی به مکالمه تلفنی، بی استفاده به نظر می‌رسید در نتیجه کنسل شد. به تازگی هم پنل‌هایی برای صفحه نمایش تاشوی سامسونگ معرفی شده‌اند که قرار است به صورت افقی تا شوند و صفحه را بزرگنمایی می‌‌کند.

بر اساس گزارش منتشر شده، طراحی این صفحه نمایش اوایل سال 2019 آماده خواهد شد. به نظر می‌رسد پنل‌های تاشو دستیابی به موفقیتی بزرگ برای کمپانی سامسونگ در زمینه تولید تلفن‌های همراه هوشمند باشد. مدیرعامل سامسونگ گفته است: این موفقیت بیشتر به جای حیله برای جذب مشتری، یک حرکت انقلابی خواهد بود اما تا زمان رسیدن آن به بازار باید مدت زمان زیادی را به انتظار بنشینیم.

پنل‌های تاشوی سامسونگ این تابستان تولید می‌شوند +تصاویر

پنل‌های تاشوی سامسونگ این تابستان تولید می‌شوند +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار