بیش از دو هزار و ۱۳۵ مورد نظارت و بازرسی در شهرستان میاندوآب انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در خرداد امسال، تعداد دو هزار و 135 مورد بازرسی در شهرستان میاندوآب صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، بیش از دو هزار و 135مورد نظارت و بازرسی در شهرستان میاندوآب انجام شدرئیس صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اینکه در ماه خرداد، از تعداد دو هزار و 135 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد 46 مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز 149 میلیون و 445 هزار و 850 ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رحمان درفشی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میاندوآب، گفت:در خرداد ماه سالجاری 60 مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان صورت گرفت.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز 485 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد 12 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 8 میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

درفشی با اشاره به اینکه میزان سوخت تخصیصی به واحدهای معدنی و صنعتی در ماه خرداد افزود: در این رابطه میزان سوخت تخصیصی نفت ‌گاز 139 هزار و 300 لیتر و نفت سفید 600 لیتر بوده است.

وی افزود: میزان تعداد پرونده متشکله در خصوص برداشتهای غیر مجاز از معادن یک مورد بوده که جهت بررسی به مراجع ذیع صلاح ارجاع گردید.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد های صنفی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.