مبارزه جدی با سوداگران مرگ در هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ، ۵۰ نفر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ نصیر ابدالی فرد، فرمانده انتظامی هندیجان اظهار داشت: 890 کیلوگرم مواد مخدر در ورودی‌های هندیجان کشف شده و افراد غیر بومی بازداشت و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی افزود: در مبارزه جدی با سوداگران مرگ 50 نفر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده باید عرض کنم همه این بازداشتی‌های هیچ ارتباطی به مردم هندیجان ندارد و همگی در شهرها و استان‌های دیگر به ورودی هندیجان رسیده و در گلوگاه شاه عبدالله (ع) توسط نیروهای زبده پلیس هندیجان دستگیر شده‌اند.

ابدالی فرد عنوان کرد: سرقت‌هایی که در هندیجان صورت می‌گیرد بیش از 95 درصد متعلق به افرادی است که خارج از هندیجان هستند و هیچ ربطی به مردم مؤمن این شهر ندارد، همچنین اکثر این سارقان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی از دهه اول محرم تا پایان صفر را بر عهده خواهیم داشت یعنی امنیت عزاداران بصورت ویژه رسیدگی می‌شود.

وی افزود: برای اولین بار موکب داران و حسینیه‌هایی که در محیط‌ های باز اقدام به برپای عزاداری می‌کنند را دعوت کرده و نکات ایمنی و نحوه فعالیت در شبانه روز را با آن‌ها هماهنگی کردیم. به زائران پیاده اربعین حسینی از ورودی شهر تا خروجی نیز خدمات امنیتی می‌دهیم.

انتهای پیام/م

برخورد با مخلان نظم و امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.