اتفاقات خوبی در راستای پروژه‌های توسعه محور در شهرستان کنگان در حال رقم خوردن است

فرماندار شهرستان کنگان گفت:اتفاقات خوبی در راستای پروژه‌های توسعه محور در شهرستان کنگان در حال رقم خوردن است که در روزهای آتی به آن خواهم پرداخت.

اتفاقات خوبی در راستای پروژه‌های توسعه محور در شهرستان کنگان در حال رقم خوردن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح‌الله نوروزی صبح شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند و کم‌کار‌ی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع میز خدمت ادارات فعال شود، تصریح کرد: مدیران با سازمان‌های مردم نهاد که در حوزه کاریشان فعالیت دارند همکاری لازم را داشته باشند و در انجام برنامه‌ها از ظرفیت این عزیزان استفاده لازم بعمل آید.

فرماندار شهرستان کنگان بیان کرد: مدیران برنامه سالانه و دقت در اجرای برنامه‌ها مدنظر قرار دهند. در بازدید‌های اداری قطعاً از نحوه پیشرفت برنامه‌ها و فعالیت‌های برنامه‌محور گزارش خواسته خواهد شد.

لزوم نظارت مستمر بر بازار

وی بر لزوم نظارت مستمر بر بازار در این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: در مقابله با گران فروشی ادارات متولی نظارت دقیق خود را بخوبی وبا برنامه ریزی مطلوب داشته باشند.

نوروزی افزود: در رستای تکریم مردم ماهانه ۳.۵ میلیارد تومان یارانه آب در شهر کنگان توسط دولت پرداخت می‌شود و برای جلوگیری از ایجاد مشکل آبفا برنامه ریزی لازم را داشته باشد و مردم هم در رعایت مصرف در ایام تابستان همکاری لازم را مثل همیشه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در راستای پروژه‌های توسعه محور در شهرستان کنگان در حال رقم خوردن است که در روز‌های آتی به آن خواهم پرداخت.

نوروزی با بیان اینکه ایجاد یأس و نا امیدی در فضای عمومی و همچنین در فضای مجازی در شرایط کنونی بازی در زمین دشمن است، گفت: وحدت، هماهنگی، همدلی و هم افزایی شرط پیروزی بر مشکلات کنونی است و مدیران باید در تقویت فضای مثبت همدلی و هماهنگی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی در ادارات بخوبی مد نظر قرار گیرد، اضافه کرد: تغییرات مثب و خوبی در ساماندهی کالای همراه ملوان انجام شده است و باید در این خصوص هماهنگی لازم توسط ادارات متولی صورت گیرد.

پیگیری اسکله و گمرک سیراف

فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: پیرامون اسکله و گمرک سیراف پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است و ان شاء الله شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.

وی بیان کرد: در مصرف آب و برق ادارات صرفه جویی لازم را داشته باشند و بخشنامه ارسالی را با دقت مد نظر قرار داده و اقدام عاجل صورت گیرد. گزارش ارسالی توسط مدیر برق و آب شهرستان ملاک عمل خواهد بود.

نوروزی افزود: پروژه‌های مربوط به هفته دولت در شهرستان شناسایی شده، مدیران شهرستان برنامه ریزی لازم را برای آماده سازی و رعایت کیفیت پروژه‌ها را بخوبی مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: فروردین و اردیبهشت ماه سال ۹۷ مبلغی بالغ بر۱۰ میلیارد ۷۳۷ میلیون تومان به حساب شهرداری‌ها ودهیاری‌ها و شهرستان واریز شده است که اقدامات عمرانی به همراه برنامه ریزی هدفمند و با رعایت نظارت کیفی بر پروژه‌ها مد نظر باشد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گمرک ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.