بهره‌مندی بیش از 51 هزار مددجوکمیته امداد اصفهان از خدمات بیمه پایه درمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از هزینه 16 میلیارد و 500 میلیون تومانی این نهاد برای پوشش بیمه پایه درمانی 51 هزار و 785 نفر از مددجویان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، حمیدرضا شیران، بابیان اینکه 51 هزار و 785 نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه پایه بهره‌مند هستند، گفت: این طرح برای مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بیش از 20 هزار نفر اجرا می‌شود و مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت روستائیان و عشایر بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 16 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پوشش خدمات بیمه پایه درمانی مددجویان هزینه شد، گفت: برای همه افراد بهره‌مند از این بیمه کارت‌های رایانه‌ای صادرشده است که با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خدمات ارائه‌شده در این پوشش بیمه‌ای را با محوریت پزشک خانواده معرفی کرد و افزود: مددجویان با معرفی پزشک خانواده می‌توانند از خدمات تخصصی، فوق تخصصی و پاراکلینیکی مراکز طرف قرارداد استفاده کنند.

شیران بابیان اینکه 450 مرکز درمانی طرف قرارداد خدمات بیمه پایه را در کل استان اصفهان به مددجویان ارائه می‌کنند، گفت: این مراکز شامل 44 بیمارستان، 16 درمانگاه و پلی کلینیک، 36 مرکز تصویربرداری، 17 فیزیوتراپی، 48 آزمایشگاه، 104 داروخانه، 69 پزشک خانواده و 116 پزشک متخصص و فوق تخصص هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان محل تأمین منابع لازم برای ارائه این پوشش بیمه‌ای را بودجه دولتی اعلام کرد و افزود: به دلیل هزینه بالای خدمات سلامت در کشور، یک پوشش بیمه تکمیلی هم برای همه مددجویان مورد حمایت کمیته امداد در نظر گرفته‌شده است که افزایش و بهبود خدمات ارائه‌شده در آن به همت والای خیران گرانقدر و مردم نیکوکار اصفهان نیازمند است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.