اجرای 24 طرح در شهرستان روانسر

معاون فرماندار شهرستان روانسر گفت: از محل اعتبارات روستایی و عشایری 44 میلیارد و 716 میلیون ریال برای اجرای 24 طرح اشتغالزایی در روانسر پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بساطعلی نوری معاون فرماندار شهرستان روانسر گفت : 563 متقاضی راه اندازی کسب و کارهای اشتغالزا در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که تاکنون 114 طرح پیش پذیرش شده و 73 طرح با اعتباری بیش از 219 میلیارد و 600 میلیون ریال به بانک ها ارسال شده است.
وی گفت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل ، 24 طرح با اعتبار 44 میلیارد و 716 میلیون ریال انعقاد قرارداد انجام شده و متقاضیان 23 طرح تسهیلات دریافت کرده اند .
نوری افزود : ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ترتیب بیشترین سهم پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود : روانسر 75 درصد از اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان را جذب کرده و سهم شهرستان روانسر از اعتبارات اشتغالزایی روستایی و عشایری 60 میلیارد ریال است که این شهرستان تاکنون توانسته است 44 میلیارد و 716 میلیون ریال از این اعتبارات را جذب کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

563 متقاضی راه اندازی کسب و کارهای اشتغالزا در سامانه کارا ثبت نام کرده اند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار