رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گناوه گفت: به منظور جلوگیری از هدررفت آب و رضایتمندی مردم سال گذشته ۳.۵ شبکه توزیع آبرسانی روستا‌های این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نوسازی شد.

شبکه آبرسانی روستایی گناوه نوسازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عوض عامری گفت: یکی از اقدام‌های خوبی که با حمایت فرماندار و اعضا کمیته برنامه ریزی و نگاه خاص مسئولان استان برای اولین بار در روستا‌های این شهرستان صورت گرفت بهینه کردن نوسازی ۲۰ کیلومتر شبکه داخلی آبرسانی و تاسیسات روستای محمدصالحی بود که در سال گذشته انجام شد.

وی اظهارداشت: روستا‌های این شهرستان باتوجه به نزدیک بودن به خط کوثر ازلحاظ آبرسانی وضعیت مطلوبی دارند و در صورت هرگونه مشکل به منطقه اعزام و برای حل آن اقدام می‌شود.

عامری گفت: برای خانوار‌هایی که امکان استفاده ازشبکه توزیع را ندارند آبرسانی بصورت سیار انجام می‌شود.

رئیس آب وفاضلاب روستایی گناوه افزود: باتوجه به وضعیت کم آبی و رسیدگی به مشکلات مردم، سرکشی از روستا‌ها بصورت روزانه انجام می‌شود
وی اظهارداشت: برای صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت آب نصب کنتور‌های جدید در منازل مسکونی روستا‌های شهرستان در برنامه کاری قرارگرفته و در مرحله اول ۶۷۰ کنتور تعویض و نصب شد.

انتهای پیام/م

نوسازی شبکه آبرسانی روستایی گناوه 

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.