قدمت 30 ساله مدارس زلزله زده سرپل ذهاب

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت : تمام مدارس آسیب‌دیده زلزله زده سرپل ذهاب، قدمت بالای ۳۰ ساله داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای بررسی روند اجرایی تمام مدارس آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه به این استان سفر کرده گفت: بازسازی مدارس آسیب دیده مناطق زلزله‌زده کرمانشاه یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش کرمانشاه است و در این راستا سازمان نوسازی مدارس کشور هم با تمام توان کار خود را انجام می‌دهد.

وی گفت : برای تسریع در این موضوع و آماده بهره‌برداری کردن همه فضاهای آسیب‌دیده تا مهر، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و حدود نیمی از ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها نیز در اجرای پروژه‌های بزرگ شهری این استان همکاری می‌کنند.

رخشانی‌مهر افزود : علاوه بر نظارت مهندسان اداره کل نوسازی مدارس کرمانشاه، بازدیدهای مستمر دوره‌ای و نظارت‌های عالیه دقیق فنی مهندسی ستادی نیز در دستور کار این سازمان است و در این راستا همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا زمان بازگشایی مدارس این فضاها در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی افزود: ۷۸ مدرسه مشتمل بر ۴۱۵ کلاس درس در زلزله آبان‌ماه در کرمانشاه آسیب دید که ۵۳ مورد آن در روستاها و ۲۵ مدرسه در شهرها بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بازسازی مدارس آسیب دیده مناطق زلزله‌زده کرمانشاه یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی مدارس

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار