ارسال ۵ هزار مترمربع سنگ به عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان جنوبی گفت:سه ماهه ابتدای امسال ۵ هزار متر مربع سنگ از خراسان جنوبی به عتبات عالیات ارسال شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جوینده مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان جنوبی با بیان اینکه سه ماهه ابتدای امسال ۵ هزار متر مربع سنگ از خراسان جنوبی به عتبات عالیات ارسال شد،گفت:این سنگ ها از معادن داخل استان خریداری شده و پس از فرآوری در کارخانه های استان به عتبات عالیات ارسال شد.

 

وی افزود:ارزش سنگ های ارسالی در سه ماهه امسال که عمده آن از نوع گرانیتی مشکی و گل پنبه ای بود بیش از 400 میلیون تومان است.

 

جوینده گفت:در این مدت 80 نفر نیروی متخصص سنگ کار، بنا، داربست بند، برق کار، جوشکار و نیروهای فنی به عتبات عالیات اعزام شد و هم اکنون به نیروی سنگ کار برای نجف،کربلا و سامرا نیاز بیشتری داریم.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان جنوبی افزود:نصب سنگ کف صحن فاطمه زهرا (س) در نجف ، سنگ کاری حرم امام حسین (ع) در کربلا ، سنگ کاری حرم امامین جوادین (ع)، سنگ کاری در ورودی حرم امامین عسکرین(ع) و پخت نان برای زائران در سامرا بیشترین فعالیت های نیروهای اعزامی خراسان جنوبی در سه ماهه ابتدای امسال در عتبات عالیات بود.

 

وی اظهار کرد:متقاضیان کار در عتبات عالیات می توانند برای ثبت نام به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ

۵ هزار مترمربع سنگ به عتبات عالیات ارسال شد

برچسب ها: عتبات عالیات ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.