رییس هیات دو چرخه سواری استان کرمانشاه گفت: مشکلی ورزشکاران دو چرخه سوار کرمانشاهی با آن رو به رو هستند نداشتن مسیر دو چرخه سواری است و خواستار ترمیم مرمت پیست از طرف شهرداری هستیم.

دوچرخه سواران کرمانشاهی پیست مناسب ندارندعزیزی  رییس هیات دو چرخه سواری استان کرمانشاه   در جلسه بررسی مسائل و مشکلات  دوچرخه سواری  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: با حمایت های کمیسیون ورزش شهرداری  و همکاری دیگر ادارات استان  گام موثری برای  رشد دو چرخه سواری برداریم و یک جشنواره  استعداد یابی برای دو چرخه سواری برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم یک جشنواره استعدادیابی برای دو چرخه سواری برگزار کنیم  گفت: باید با همکاری همه جانبه دستگاه ها برای توسعه  فرهنگ ورزش دو چرخه سواری گام برداریم.

عزیزی بیان کرد: در خواست داریم که پیست دو چرخه سواری مناسبی برای  این ورزش در نظر گرفته شود و مشکلی ورزشکاران دو چرخه سوار کرمانشاهی با آن رو به رو هستند نداشتن مسیر دو چرخه سواری است و  خواستار ترمیم  مرمت پیست از طرف شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل  و موقعیت گردشگری  مسیر کرمانشاه به بیستون  مسیر مستقل دو چرخه سواری نیز  در این منطقه مورد نیاز است و امیدواریم در آینده  نزدیک این مهم تحقق یابد.

 

 موسوی رییس کمیسیون ورزش شهرداری گفت: با تمام توان برای توسعه فرهنگ  دوچرخه سواری به عنوان یک رشته  مفرح فرهنگی ورزشی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

 

برگزاری جشنواره استعداد یابی دو چرخه سواری در کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.