مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

اشتغال باید دغدغه تمامی مسئولین ارشد باشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ایجاد اشتغال و تثبیت اشتغال موجود عزم ملی، خرد جمعی و همراهی و تعامل همه دستگاه های اجرایی را می طلبد .

اشتغال باید دغدغه تمامی مسئولین ارشد باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در بازدید از ادارات شهرستان ها به صورت سرزده وارد شهرستان سنقر شد گفت: بهبود وضعیت موجود زمانی محقق می شود که همه با هم در خصوص اشتغال که دغدغه تمامی مسئولین ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است برنامه تدوین شده داشته باشیم.

عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در بدو ورود به دیدار حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان سنقر  رفت و گفت: روحانیون، علماء و ائمه جمعه همیشه در تمامی مراحل و برهه های انقلاب پشتیبان و همراه مسئولین بوده و بهره مندی از نظرات و ارشادات ایشان، حرکت به جلو را تسریع کرده است به همین دلیل برخود واجب دانستم در آستانه ورودم به شهرستان از راهنمایی ها و نظرات حضرت عالی به خصوص در مبحث اشتغال مشورت بگیرم.

عزیزی گفت: یکی از برنامه های این مدیریت، تعریف و تدوین برنامه اشتغال شهرستانی و ابلاغ آن به شهرستان هاست و قطعاً بعد از تدوین این برنامه انتظار تحرک و تلاش بیشتر از شهرستان ها را دارد و امیدواریم  حجت السلام صفری، در خطبه های نماز جمعه، بیش از گذشته بر حمایت از برنامه های اشتغال تاکید فرموده و جامعه هدف ، بویژه بخش خصوصی را به همراهی برای اجرای این برنامه ها تشویق نمایند.


عزیزی  گفت: دبیر خانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آمادگی کامل هرگونه تعامل و همکاری بویژه در موضوع تسهیلات خود اشتغالی با تمامی شرستانها را دارد. 

از جمله مشکلات مطرح شده  در این سفر موضوع 150 طرح خود اشتغالی در مشاغل خانگی ، فرش دستباف بود که در همین جلسه تعیین تکلیف و مقرر شد هر 150 طرح در اولین کمیته فنی برای معرفی به بانک مطرح گردد.

 

انتهای پیام/ز

 

150 طرح خود اشتغالی در مشاغل خانگی به بانک معرفی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار