تقدیر آیت‌الله جنتی از عملکرد نیروی انتظامی

دبیر شورای نگهبان در دیدار رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: عملکرد فرماندهی و آحاد نیروهای خدوم ناجا در برقراری نظم و امنیت اجتماعی قابل تقدیر است.

تقدیر آیت‌الله جنتی از عملکرد نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان حجت‌الاسلام ادیانی که اخیراً با حکم فرماندهی معظم کل قوا به سمت ریاست عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است، در دیدار با آیت‌الله جنتی به تشریح وظایف سازمان متبوعش پرداخت.

آیت‌الله جنتی نیز با اشاره به اهمیت برقرای نظم و امنیت در جامعه گفت: عملکرد فرماندهی و نیروهای خدوم و زحمتکش ناجا در زمینه برقراری نظم و امنیت اجتماعی قابل ستایش است.

وی توجه ویژه به آموزشهای عقیدتی و سیاسی در نیروی انتظامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: وظیفه اصلی سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی نیروهای انتظامی است، که موجب موفقیت بیشتر این نیرو در ماموریتهایش خواهد بود.

دبیر شورای نگهبان در پایان برای حجت‌الاسلام ادیانی، رئیس جدید و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در اجرای مسئولیتهای خطیر خود آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار