آغاز تبلیغات ملی رویداد همدان 2018

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از آغاز تبلیغات ملی رویداد همدان 2018 در سراسر کشور خبر داد.

آغاز تبلیغات ملی رویداد همدان 2018به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  علی خاکسار، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: با توجه به اینکه هنوز اعتبارات رویداد همدان 2018 تخصیص نیافته بنابراین عملا کار خاصی در حوزه تبلیغات رویداد رخ نداده است.

وی ادامه داد: فعلا اداره‌کل میراث فرهنگی از محل اعتبارات داخلی کار تبلیغات ملی را آغاز کرده است و تا کنون نیز شاهد اجرای کارهای متعددی در این حوزه بودیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان خاطر نشان کرد:  ساخت و اجرای کلیپ‌ها، فیلم‌های کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی در شبکه‌های ملی آغاز شده است.

خاکسار گفت: به تازگی هم در 20 ایستگاه پرتردد متروی تهران تبلیغات صورت می‌گیرد و با برخی فرودگاه‌های مطرح کشور قرارداد انجام امور تبلیغات رویداد 2018 منعقد و کار آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در داخل شهر تهران و در سطح جاده‌های پرتردد و چند مسیر پرتردد قطار نیز بیلبوردهایی اجاره شده است و کار تبلیغات انجام خواهد شد.

این مسئول بیان کرد:در تابستان امسال نیز در اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف به تبلیغات رویداد همدان 2018 خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/ج

تبلیغات ملی رویداد2018 آغاز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار