بازخوانی جنایات شیطان بزرگ در همایش تفرش

به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی درهمایشی در تفرش جنایات شیطان بزرگ بررسی شد.

بازخوانی جنایات شیطان بزرگ در همایش تفرشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  همایش باز خوانی جنایات شیطان بزرگ به مناسبت هفته قوه قضائیه و حقوق بشر آمریکایی در مسجد شهرک امام تفرش برگزار شد.

حجت الاسلام صابری در این همایش با بیان اینکه خونخواری و جنایات آمریکا باید به نسل امروز گفته شود گفت: آمریکا به دنبال تغییر خاورمیانه است و ایران مانع بزرگی در این مسیر برای او محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جنگ نرم و اغتشاشات اخیر افزود: تهدید بیرون و تفرقه داخلی آسیب جدی است و همدلی و وحدت ملی باعث سرافرازی کشور است.

حجت الاسلام صابری اضافه کرد: نیازبه بصیرت افزایی در جامعه و بیان تاریخ اسلام از زبان مسئولین ضروری و ولایت مداری و مردم داری مهمترین وظیفه مسئولین است.

ششم تا دوازدهم تیرماه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

ترور نافرجام رهبری در ششم تیرماه ۱۳۶۰، ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در هفتم تیرماه ۱۳۶۰، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی عراق و شهادت ۱۱۰ نفر و مصدومیت شیمیایی ۵ هزار نفر از هموطنانمان در هشتم تیر ماه ۱۳۶۶ تا دوازده تیرماه سالروز شلیک موشک ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، وقایعی است که منجر به نامگذاری این ایام به نام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی شده است.

انتهای پیام/ج

 

برچسب ها: اخبارسیاسی ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.