برپایی۱۰ ایستگاه ورزش همگانی در سطح شهر اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۰ ایستگاه ورزشی ویژه خواهران و برادران برای ایام اوقات فراغت تابستانی در سطح شهر اردبیل برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ۱۰ ایستگاه ورزشی ویژه خواهران و برادران برای ایام اوقات فراغت تابستانی برپا شده و مشارکت و حضور فعال مردم در برنامه های ورزش های همگانی موجب نقاط قوت و استمرار برپایی چنین برنامه هایی خواهد شد.

وی در دیدار از کمپ ترک اعتیاد با حضور علی دایی سرمربی تیم سایپا و سجاد انوشیروانی قهرمان سنگین وزن وزنه برداری المپیک گفت: حضور قهرمانان در بین معتادین باعث اعتماد به نفس آنها و نقاط قوت برای ترک و بازگشت به جامعه می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه با تجربه ها و نظرهای فعال اساتید برنامه های مختلف حوزه ورزش استان تدوین شده است، تصریح کرد: حوزه ورزش همگانی یکی از فعالیت های این برنامه ها است و ایستگاه های ورزشی مختلف در سطح شهر با هدف مشارکت مردمی در ورزش همگانی برپا خواهد شد.

آقاخانی با اعلام این مطلب که این برنامه با مشارکت مربیان آمادگی جسمانی در سطح شهر اردبیل برگزار می شود، افزود: معرفی رشته های ورزشی به جوانان از دیگر برنامه های ورزش و جوانان برای مشارکت در بین اقشار جوان است.

وی با یادآوری این مطلب که 10 ایستگاه ورزشی ویژه خواهران و برادران برای ایام اوقات فراغت تابستانی برپا شده است، خاطر نشان کرد: مشارکت و حضور فعال مردم در برنامه های ورزش های همگانی موجب نقاط قوت برای مربیان ورزشی و استمرار برپایی چنین برنامه هایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

دیدار علی دایی از کمپ ترک اعتیاد در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.