برانکو در جام ملت‌های آسیا رقیب کی روش و ایران می‌شود

سرمربی کروات پرسپولیس مدنظر مسئولان فدراسیون عراق قرار گرفته و احتمال دارد، هدایت این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را برعهده بگیرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۴ ساله کروات تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با این تیم قهرمانی در لیگ ایران، سوپرجام فوتبال ایران و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد، مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال عراق قرار گرفته و احتمال دارد، هدایت این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را برعهده بگیرد.

برانکو در جام ملتهای آسیا رقیب کی روش و ایران شد

طبق اعلام سایت موازین عراق، مسئولان فدراسیون فوتبال عراق مذاکرات خوبی را با سرمربی کروات پرسپولیس ایران انجام دادند و خوش بین هستند تا این مربی را به خدمت بگیرند. یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال عراق بیان کرد که با ایوانکوویچ تماس‌هایی برقرار کرده اند و امیدوارند این مربی سرمربی عراقی‌ها شود. پس از آنکه فدراسیون ایران با کی روش تمدید کرد، برانکو دیگر نمی‌تواند سرمربی تیم ملی ایران شود و به همین دلیل حضور این مربی در عراق دور از ذهن نیست.

این رسانه ادامه داد: فدراسیون عراق مشتاق است تا با برانکو مانند سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در ایران نتیجه بگیرد و نمی‌خواهند قرارداد یکساله امضا کنند، بلکه هدف آن‌ها عقد قرارداد طولانی با مربی کروات است. مربی ۶۴ ساله همراه با پرسپولیس قهرمانی در لیگ ایران، سوپرجام فوتبال ایران و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و در جام جهانی ۱۹۹۸ دستیار بلاژویچ در کرواسی و سرمربی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ شده است.

برانکو با ۷۰۰ هزار دلار گرانترین مربی لیگ ایران است و کار مربیگری را در سال ۱۹۹۱ با وارتاکس آغاز کرد.

سپس الموازین، زندگینامه برانکو را منتشر و او را مربی بزرگی می‌داند.

بیشتر بخوانید:

تاج: یک مربی لیگ برتری نمی‌تواند برنامه‌های ملی را زیرپا بگذارد/ برای جانشین کی روش، دالیچ یا غیر دالیچ نداریم

واکنش کمیته اخلاق به دعوای رسانه ای کی روش و برانکو

اظهارات تازه کی روش درباره مصاحبه برانکو

انتهای پیام/

برانکو سرمربی تیم ملی عراق می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار