۱۱۱ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا آماده تحویل است

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای ۲ فرد معلول به بالا، گفت: ۱۱۱ واحد مسکونی ویژه این خانواده در شهر‌ها و روستای استان بوشهر تکمیل و آماده تحویل است.

۱۱۱ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا آماده تحویل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید حیدری‌بریدی با بیان اینکه بین بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای ۲ فرد معلول به بالا منعقد شده است، اظهار داشت: در این راستا با استاندارد‌های لازم برای خانواده‌هایی که بیش از دو معلول در خانه نگهداری می‌کنند مسکن ساخته می‌شود.

وی افزود: برای ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا سهمیه استان بوشهر ۳۵۳ واحد تعیین شده که ۲۱۰ مسکن آن در حال ساخت است همچنین با شناسایی خانواده‌های دو معلول در شهر‌های استان بوشهر ۲۱۹ واحد تعیین شده که ۱۳۴ واحد آن در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه از ۱۳۴ واحد مسکن روستایی ویژه خانواده‌های با ۲ فرد معلول تاکنون ۷۶ واحد آن ساخته شده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۱۱ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در شهر‌ها و روستای استان بوشهر تکمیل شده و آماده تحویل است.

انتهای پیام/م

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای 2 فرد معلول به بالا

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.