ساخت راه روستایی خیرآباد شهرستان فسا به چهل چشمه و شهرستان خرامه آغاز شد.

ساخت راه روستایی خیر آباد فسا به خرامه آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیروز تکاور مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: این جاده ۱۸ کیلومتر طول دارد و در مرحله نخست، هشت کیلومتر آن با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود.

تکاور با بیان اینکه در مرحله نخست، جاده روستای خیرآباد به چهل چشمه وصل می‌شود، افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مرحله نخست این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد و عملیات ساخت مرحله دوم جاده به طول ۱۰ کیلومتر، سال آینده اجرا می‌شود.

رحمانی معاون عمرانی استانداری فارس نیز گفت: با بهره برداری از این جاده راه ارتباطی شهرستان فسا به خرامه ۲۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی هم ساخت این راه را از مطالبات بومیان منطقه و شهرستان فسا اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از آن بیش از هزار خانوار عشایر و روستایی این منطقه تحت پوشش این مسیر قرار می‌گیرند.

فرماندار ویژه فسا هم سهولت و ایمنی در تردد ها‌ی بومی منطقه ای، اتصال شهر‌های شرق فارس به خرامه و شمال فارس، توسعه اقتصادی و ایجاد زمینه اشتغال بیشتر برای جوامع محلی را از مزایای این راه روستایی ذکر کرد.

کریمی دهیار روستای خیر آباد خرامه هم در اهمیت بهره برداری از این راه روستایی گفت: هر ساله بیش از هزار گردشگر به منطقه میان جنگل فسا سفر می‌کنند.

وی بیان کرد: برگزاری سه گردهمایی ایلات و طوایف شهرستان فسا از پتانسیل‌های گردشگری منطقه است که سالانه در فصول برگزاری بیش از ۲۵ هزار نفر را از نقاط مختلف کشور راهی این منطقه می‌کند.
انتهای پیام/ر

ساخت راه روستایی خیرآباد فسا به چهل چشمه و شهرستان خرامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.