برای نخستین بار؛

ورزشکاران با اخلاق فارس شال پهلوانی گرفتند

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای فارس گفت: ورزشکاران با اخلاق استان فارس برای نخستین بار شال پهلوانی دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین غرقی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای فارس اظهار کرد: مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی با حضور ورزشکاران استان‌های سراسر کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار و رسم پهلوانی در میان ورزشکاران استان با اهدای شال پهلوانی احیا شد.

وی تصریح کرد: مهتاب نبوی تکواندوکار با ۲۰ سال سن از استان فارس از داشتن دو دست محروم است و در مسابقات معلولان آسیا موفق به کسب مدال طلا و برنز شد، این ورزشکار یکی از افرادی است که شال پهلوانی به وی تعلق گرفت.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس ادامه داد: محمد جواد صیادی، ورزشکار دیگر استان فارس است که در مسابقات دو صحرانوردی کشور با وجود پیش بودن از دیگر حریفان برای کمک به یکی از شرکت‌کنندگان شتافت و مدال برنز را به طلا ترجیح داد، دیگر ورزشکاری بود که شال پهلوانی به وی تعلق گرفت.

وی اضافه کرد: علی غلامی که به عنوان سفیر شهدا دور ایران را با پای پیاده طی کرده و همچنین حسین رحیمی قهرمان پاورلیفتینگ و علی اکبر عباسی از مرشدان ورزش‌های زورخانه‌ای از جمله افرادی هستند که شال پهلوانی را دریافت کردند.

انتهای پیام/ن

اهدای شال پهلوانی به ورزشکاران با اخلاق فارسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.