مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از کمک یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریالی به مددجویان تحت پوشش این نهاد در طرح ضیافت مهر خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ عرب نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح ضیافت مهر یکی از طرح های موفق بهزیستی بوده که در ماه مبارک رمضان امسال در سطح استان اجرا شد.


وی با بیان اینکه در این طرح قبل از ماه مبارک رمضان نیازها و مشکلات مددجویان و معلولان جامعه هدف احصاء شد، افزود: با هماهنگی های انجام شده تعدادی از این خانواد ها انتخاب و مسئولان مربوطه برای رفع و پیگیری مشکل مددجویان از منزل آن ها بازدید کردند.


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این بازدید مدیران و معاونین بهزیستی مسئولان را همراهی کردند، گفت: این گروه با مراجعه به منزل مددجو از نزدیک و از زبان سرپرست خانواده مشکلات و کمبودهای موجود را مشاهده و برای رفع و پیگیری آن قول مساعد دادند.


عرب نژاد به بازدید از ۱۷۲ خانواده دارای مشکل تحت پوشش بهزیستی استان در قالب طرح ضیافت مهر اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی کمک های صورت گرفته در این طرح بالغ بر یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.
منبع:مهر
انتهای پیام/ب


اجرای طرح ضیافت مهر در خراسان جنوبی

برچسب ها: رمضان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.