دستگیری باند سارقان منزل در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین گفت: ۲۷ فقره سرقت منزل در این استان کشف و ضبط شد.

دستگیری باند سارقان منزل در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه پراید با ۲ نفر سرنشین مشکوک و در بررسی ها مشخص شد هر دو سرنشین غیر بومی و از سارقان حرفه ای منزل هستند.

 وی افزود: متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های اولیه به ۱۸ فقره سرقت منزل در  شهرستان همدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با توجه به سابقه دار بودن متهمان و این که برخی از سرقت های منزل با شیوه و شگرد آن ها دقیقا مطابقت داشت مجدد در بازجویی های دقیق تر به ۹ فقره سرقت منزل دیگر و در مجموع ۲۷ فقره، اعتراف کردند.

سردار کامرانی صالح گفت: تمام محل های سرقت مورد تائید، شاکیان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از کشف بیش از ۳۵۴ هزار عدد لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه کامیون حامل لوازم التحریر که از بندر خرمشهر بارگیری و به مقصد تهران در حال حرکت از محورهای مواصلاتی استان همدان است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح افزود: بعد از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه شهید زارعی و اعزام اکیپ گشت خودرویی به محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی خودرو را در محور جوکار به سمت همدان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران خودرو را تا ورودی شهر همدان تحت نظر قرار داده، در داخل شهر متوقف و در بررسی ها مشخص شد این کامیون حامل ۶۱۲ کارتن لوازم التحریر خارجی شامل ۱۰۱ قلم، به تعداد ۳۵۴ هزار و ۳۲۰ عدد به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال و ساخت کشور چین بوده و در شمارش، از لحاظ مقدار و تعداد با اسناد و مدارک ارائه شده مطابقت ندارد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ب

باند سارقان منزل در همدان دستگیر شدند

 

برچسب ها: سرقت ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.