دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی معاونت علمی مطرح کرد؛

خوداتکایی ایران در حوزه تعمیر و نگهداری انواع هواپیما‌های نظامی

منطقی از پیشرفت صنعت هوانوردی ایران در حوزه های مختلف تعمیر و نگهداری انواع هواپیما‌های نظامی، بالگرد‌ها و انواع هواپیما‌های تجاری خبر داد.

به گزارش  حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه صنایع و فناوری‌های دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما بعد از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های ایران بعد از انقلاب در حوزه تعمیر و نگهداری انواع هواپیما‌های نظامی، بالگرد‌ها و انواع هواپیما‌های تجاری است.

وی افزود: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که در این زمینه خود اتکا هستیم و توانایی ارائه این نوع خدمات به دیگر کشور‌های منطقه را هم داریم.

به گفته منطقی، گام‌های علمی و فنی بزرگی برای رفع مشکلات و تامین نیازمندی‌های صنعت هوانوردی کشور و همچنین سامانه‌های اویونیکی برداشته شده است.

منطقی همچنین بیان کرد: بومی سازی سامانه‌های اویونیکی مطابق با استاندارد‌های روز هوایی دنیا و ایجاد زنجیره تامین مناسب از قطعات و زیرسامانه‌های اویونیکی را در کارگروه اویونیک ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

بومی سازی سامانه‌های اویونیکی مطابق با استاندارد‌های روز هوایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار