فعالیت ۲۵۳ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از ساماندهی و فعالیت ۲۵۳ گروه جهادی شناسنامه دار در این استان خبر داد.

فعالیت ۲۵۳ گروه جهادی شناسنامه دار در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی‎محمد اکبری در آیین آغاز اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۲۵۳ گروه جهادی شناسنامه دار با وظایف مشخص در این استان ساماندهی شده و فعال است.

وی افزود: این تعداد گروه جهادی در قالب طرح اعتلای بسیج و با هدف کمک به روند توسعه و محرومیت زدایی در مناطق محروم داخل و خارج از استان فعالیت و پروژه‌های خود را در مدت سه تا پنج سال تکمیل می‌کنند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: گروه‌های جهادی به زودی در هر پایگاه مقاومت بسیج در استان ساماندهی و فعال شود.

اکبری اضافه کرد: از سال ۱۳۷۹ و با تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، ۵۱۳ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین دو هزار و ۱۰۴ تیم پزشکی به مناطق محروم استان اعزام و یکهزار و ۶۴۸ پروژه عمرانی از قبیل ساخت و تکمیل مدارس، مساجد، خانه‌های عالم و غسالخانه اجرا شده است.

این آیین همزمان با آغاز فصل تابستان و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری، و ضمن دیدار با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

اعزام ۵۱۳ هزار نفر در قالب اردوی جهادی به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار