رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سرپل ذهاب:

با وجود وحدت و همت در بین مردم و مسئولان چشم دشمن کور خواهد شد

رئیس سازمان بسیج گفت: با وجود وحدت و همت در بین مردم و مسئولان مشکلات حل و چشم دشمن از این اقتدار و انسجام کور می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاح 200 واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب گفت: پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه طی ۴۵ روز نخست کار آواربرداری و اقدامات اولیه انجام  و اولویت به بازسازی روستاها داده شد.
با وجود وحدت و همت در بین مردم و مسئولان چشم دشمن کور خواهد شد

وی گفت: امروز ۲۰۰ واحد مسکونی  افتتاح و تحویل مددجویان بهزیستی داده شد.

غیب پرور افزود : ۸ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد که تا پایان سال ۱۰ هزار گروه جهادی به این میزان اضافه می‌شود که نه فقط برای مواقع بحرانی، بلکه برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت فعالیت می‌کنند.

وی افزود : بسیج با تمام نیروهایی که دارد در خدمت مردم است و هیچگاه مردم و مسئولان را تنها نمی گذاریم.

وی با اشاره به وجود وحدت و همت در بین مردم و مسئولان، عنوان کرد: با این وجود مشکلات حل می‌شود و چشم دشمن از این اقتدار و انسجام کور خواهد شد.

ارائه تسهیلات به مددجویان

زهرایی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: طبق تفاهم نامه ای که با سازمان بهزیستی منعقد شده، سازمان بسیج سازندگی بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی که در زلزله سال گذشته تخریب شده را بر عهده گرفته و در فاز اول احداث 314 واحد در دستور کار قرار گرفت که امروز شاهد افتتاح 200 واحد آن هستیم.
با وجود وحدت و همت در بین مردم و مسئولان چشم دشمن کور خواهد شد
 
وی گفت: برای ساخت این واحدها که 85 متر مساحت دارند، 30 میلیون تومان تسهیلات دولتی، پنج میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی تخصیص یافته که با این منابع کار ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام و سازمان بسیج سازندگی نیز با کمک خیرین برای تکمیل هر واحد 17 تا  20 میلیون تومان هزینه کرده است.
 
 زهرایی افزود: واحدهایی که در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای مددجویان بهزیستی احداث می شود، در 160 روستای استان پراکنده اند.
 

واگذاری بیش از 4 هزار واحد مسکونی به زلزله زدگان

بازوند استاندار کرمانشاه در آیین واگذاری 200 واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی کرمانشاه گفت: حدود ۴ هزار واحد مسکونی آماده واگذاری به زلزله‌زدگان است.

وی گفت : تا کنون حدود ۹ هزار سقف در این مناطق زده شده و حدود ۴ هزار واحد آماده است.

بازوند افزود : امروز با مشارکت سازمان بهزیستی و همت بالای بسیج سازندگی شاهد افتتاح این واحدها هستیم.

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار