«محمد صلاح» قرارداد خود را با لیورپول تمدید کرد

محمد صلاح ستاره مصری تیم لیورپول قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با این تیم تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صلاح مهاجم ستاره مصری که با 37 میلیون پوند از رم به لیورپول پیوست و 44 گل نیز برای تیمش به ثمر رساند از کلیدی ترین مهره های کلوپ در این فصل بود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

اکنون باشگاه لیورپول تصمیم گرفته پس از درخشش فوق العاده ستاره مصری در فصل گذشته، به عنوان پاداش عملکرد خوب او، چهار سال مدت قرارداد او را افزایش دهد.

گفتنی است صلاح از نقشی که کلوپ برایش در نظر گرفته کاملا راضی و از حضور در مرسی ساید بسیار خرسند است مهاجم سابق رم پس از ناکامی در جام جهانی 2018 در روسیه ، راهی تعطیلات شد و حالا قراردادش را با لیورپول برای 5 سال دیگر تمدید کرد. او با لیورپول به فینال چمپیونزلیگ نیز رسید ولی در فینال مصدوم شد و در نهایت نیز تیمش این دیدار را با شکست به پایان رساند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

کلوپ درمرورد تمدید قرارداد صلاح اظهار داشت:" قصد وهدف کوپ بر این است که بازیکنان بزرگ تیم بدانند که آنفیلد خانه آنهااست و می‌توانند انگیزه های حرفه ای و رویاهایشان را در اینجا تعقیب کنند. پاداش به محمد صلاح که در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. دو موضوع را به خوبی بیان می کند اول اعتماد لیورپول به صلاح و دوم اعتماد صلاح به لیورپول.هنگامی که بازیکنی مثل صلاح به باشگاه لیورپول متعهد است و این امر را به زبان می اورد که اینجا خانه من است، کاملا نمایانگر این امر است که اوضاع بسیار مطلوب است.
انتهای پیام/

تمدید قرار داد صلاح با لیورپول

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار