معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

دانش آموزان کردستانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت:: در تابستان جاری ۴۳۵ نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان در ۳۱ رشته ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین خوش گوار با اعلام این خبر گفت: این تعداد دانش آموز در قالب ۳۱ تیم در دوره‌های مختلف تحصیلی که ۲۵۶ نفر آن پسر و ۱۷۹ نفر دیگر نیز دختر است.
وی عنوان کرد: تیم‌های ورزشی استان از روز یکشنبه ۱۰ تیرماه ۹۷ با اعزام ۱۵ نفر از دانش آموزان نونهال پسر به لرستان در رشته کشتی فرنگی آغاز شده و تا ۷ شهریور ماه ۹۷ در رشته شطرنج دوره ابتدایی دختران در رامسر پایان خواهد یافت.
خوش گوار به رشته‌های مختلف مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی پسران در این رشته‌ها نیز اشاره کرد و گفت: استان کردستان امسال در رشته‌های کشتی فرنگی، کشتی آزاد، فوتسال، هندبال و بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، دوومیدانی، شنا، ژیمناستیک، بدمینتون، شطرنج در دوره‌های مختلف تحصیلی نماینده اعزام خواهد کرد.
وی از اعزام دانش آموزان دختر به مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور از ۹ مرداد ماه خبر داد و بیان کرد: استان کردستان در مسابقات ورزشی دختران نیز در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، هندبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک دانش آموز اعزام خواهد کرد.
وی اظهارداشت: اولین تیم دانش آموزی پسران استان در رشته کشتی فرنگی نونهالان با شرکت ۱۵ نفر از دانش آموزان در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج به مقصد لرستان اعزام شدند.
انتهای پیام/م

شرکت ۴۳۵ دانش آموزان دختر و پسر استان کردستان در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.