روحانی عازم سوئیس شد

رئیس جمهور ظهر امروز سفر دوره ای خود به دو کشور اروپایی سوئیس و اتریش را برای دیدار با مقامات این کشورها آغاز کرد و در نخستین مرحله عازم برن پایتخت سوئیس شد.

روحانی عازم سوئیس شدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام والمسلیمن روحانی رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز سفر دوره ای خود به دو کشور اروپایی سوئیس و اتریش را برای دیدار با مقامات این کشورها آغاز کرد و در نخستین مرحله عازم برن پایتخت سوئیس شد.

رئیس جمهور را در سفر به سوئیس و اتریش محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می کنند.

همچنین جمعی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی رئیس جمهور را در این سفر حضور دارند.

در مراسم بدرقه روحانی، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از وزیران و معاونین رئیس جمهور شرکت داشتند.

این سفر روحانی به دعوت مقامات این دو کشور انجام می شود.

دیدار و مذاکره با رئیس جمهور سوئیس، شرکت در جمع ایرانیان مقیم دراین کشور و امضای اسناد همکاری در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهم ترین برنامه های روحانی در سفر به سوئیس است.

روحانی سپس به دعوت رسمی رئیس جمهور اتریش، برن را به مقصد وین پایتخت این کشور ترک می کند.

دیدار و مذاکره با رئیس جمهور و همچنین صدر اعظم اتریش ،دیدار با هموطنان مقیم اتریش و نیز امضای اسناد در بخش های مختلف همکاری از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده روحانی در وین است.

روحانی پیش از سفر به دو کشور اروپایی در جمع خبرنگاران اهداف این سفر دو روزه را تشریح کرد.

انتهای پیام/

سفر رئیس جمهور به اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۱ تير ۱۳۹۷
درود بر دکتر روحانی
-
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۱ تير ۱۳۹۷
امیدوارم این دیدار آغاز تحولات خوبی در کشور باشه
آخرین اخبار