قاتل درگیری خونین خانوادگی در ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری که در درگیری خانوادگی یکی از اعضاء خانواده خود را به قتل رسانده بود در بخش بزمان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک مورد نزاع و درگیری منجر به قتل عمد واقع در یکی از روستا‌های بخش بزمان شهرستان ایرانشهر سریعا مأموران انتظامی جهت بررسی صحت و سقم و پیگیری خبر به محل اعزام می‌گردند.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه قتل مشخص شد مرد جوانی براثر ضربات چاقو حاصل از نزاع و درگیری خانوادگی به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از وقوع این قتل، اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس آغاز و با پایش‌های اطلاعاتی، قاتل در کسری از ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به علت و انگیزه قتل به دلیل اختلافات خانوادگی خاطر نشان کرد: با توجه به جوان بودن قاتل در این پرونده و احساساتی بودن جوانان در این سنین، بر لزوم کنترل احساسات برای پیشگیری از وقوع چنین جرایمی توسط خانواده‌ها و بزرگان طوایف تاکید می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.