طرح‌های تجمیعی شهرداری منطقه سه زاهدان کلنگ زنی شد

طرح‌های تجمیعی شهرداری منطقه سه زاهدان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران مناطق پنجگانه شهرداری امروز در محل بوستان بسیج این شهر کلنگ زنی شد.

طرح‌های تجمیعی شهرداری منطقه سه زاهدان کلنگ زنی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدمهدی مرعشی  شهردار منطقه سه زاهدان در این مراسم اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده عملیات ساخت این طرح‌ها در سه ماهه سوم امسال به اتمام می‌رسد.

محمدمهدی مرعشی با بیان اینکه بوستان بسیج از معدود نقاط تفرجگاهی شمال زاهدان محسوب می‌شود افزود: با توجه به اینکه این منطقه از کمبود سرانه فضای سبز رنج می‌برد امیدواریم بهسازی این بوستان در افزایش فعالیت‌های تفرجگاهی خانواده‌ها موثر باشد.

وی ادامه داد: بهسازی بوستان بسیج شامل ساخت آمفی تئاتر، تعویض جداول، اجرای کف پوش، بازسازی فضای سبز، نصب سردرب، ساخت رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی، نصب المان پارکی، تکمیل روشنایی و آبرسانی است.

شهردار منطقه سه زاهدان تصریح کرد: تلاش داریم مرحله نخست این طرح تا پایان مهر به اتمام رسد و پس از آن اجرای مرحله دوم را آغاز کنیم تا در دهه فجر بهره برداری شود.

مرعشی گفت: یکی دیگر از این طرح‌های در دست اجرا ساخت بوستان هنگام واقع در حاشیه میدان امام (ره) است که اجرای آن سبب بهبود منظر ورودی شهر از سمت شمال می‌شود که بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای نوروز ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

مرعشی پیرامون دیگر طرح‌ها اظهار داشت: از بلوار یادگار امام (ره) تا میدان نماز اجرای طرح‌های تجمیعی را در دستور کار قرار داده ایم علاوه بر اینکه در این مدت طرح بلوار رسالت به صورت مرحله به مرحله در کنار بازسازی سه میدان دیگر اجرا خواهد شد.

شهردار زاهدان نیز در این مراسم با تاکید بر اجرای طرح‌های مشابه توسط سایر مناطق گفت: بهتر است که مسئولان از اقدامات و برنامه‌های یکدیگر اطلاع داشته باشند و با تبادل نظر و استفاده از تجربیات در زمینه ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان گام بردارند.

عبدالقادر پربار تاکید کرد: باید از اجرای طرح‌ها اطلاع رسانی مطلوب تری با هدف افزایش آگاهی مردم از خدمات انجام شود.

وی در رابطه با آسفالت معابر شهر نیز توضیحاتی داد و تصریح کرد: امسال موضوع آسفالت را از طریق معاونت زیربنایی و امور حمل و نقل و با حضور چهار پیمانکار آغاز کردیم و تا پایان سال با جدیت ادامه دارد.

شهردار زاهدان افزود: مقدار آسفالتی که در این مدت برای معابر استفاده می‌شود بیشتر از مقداری خواهد بود که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ استفاده شده است.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح‌های تجمیعی شهرداری منطقه سه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار