تجلیل از استعدادهای برتر شاهین شهر

در هفته فرهنگی شاهین شهر، از برگزیدگان و استعدادهای برتر شاهین شهر با حضور معاون استاندار تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این مراسم سرپرست شهرداری شاهین شهر با یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع و شهیده زینب کمایی گفت: شهرداری شاهین شهر تلاش کرده است از شهروندان نخبه خود به عنوان یک سرمایه منطقی  و ارزشمند استفاده کند.

عشقی افزود: این جوانان بهترین سرمایه هستند که اگر مورد حمایت قرار بگیرند می توانند با ابتکار و تولید ثروت, اقتصاد شهر و کشور را شکوفا کنند.

وی با اشاره به این که شاهین شهر دومین شهر باسواد کشور است گفت: در این مدت مردم شاهین شهر با تلاش و توکل و تعهد کاری کردند که امروز شاهین شهر به عنوان شهر دانش، خلاقیت و کانون بسیاری از فعالیت های اجتماعی شهره خاص و عام شود.

سرپرست شهرداری شاهین شهر درباره هفته فرهنگی شاهین شهر اظهار داشت : امسال این رویداد برای دوستداران فرهنگ و هنر شاهین شهر جلوه دیگری دارد چرا که با رایزنی های فراوان و با احسان و درایت دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری توانستیم در افتخار نخبگان علمی و استعدادهای برتر فرهنگی شاهین شهر به مرتبه بالایی برسیم.

وی ادامه داد: این جوانان همان نیروهای فعال شهر هستند که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و ساختارهای علمی که مدنظر دولت است ظرف یک سال گذشته پرورش، سازماندهی و جذب شدند تا شاهد درخشش آنها در آینده نزدیک باشیم.
همچنین در این مراسم فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه شاهین شهر شهری با اقوام ، فرهنگ و ادیان مختلف است که مردمش در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند ، گفت: شاهین شهر پرتوان ترین شهر استان اصفهان است که ظرفیت بالای خود را در سطح کشور و عرصه بین المللی نشان داده است.

بصیری با اشاره به بازی خوب تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی و روحیه امیدبخش تیم تا دقایق آخر و تشویق پرشور مردم افزود: این روحیه باید برای ما الگو شود اگر مردم تلاش مسئولان را ببینند اگر کم و کاستی وجود داشته باشد آنها می پذیرند و می بخشند.
وی تاکید کرد: امروز استکبار جهانی جنگ تمام عیاری را در اقتصاد ما براه انداخته و راه نجات از آن همدلی همزبانی و وحدت است.
فرماندار شاهین شهر ادامه داد: مردم عزیز ما همانند عمر چهل ساله انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.
بصیری گفت: این جوانان می توانند بسیاری از کارشناسان ارشد دنیا را به خاطر قابلیت ها ی خودباوری و توانمندیشان انگشت به دهان نگه دارند ما در مسابقات نشان دادیم که می توانیم مقابل دشمن بایستیم .
وی گفت: قطعا مردم ما و نظام درمقابل خودخواهی های امریکا جنایتکار و ترامپ خواهند ایستاد و با عزت و سربلندی از این پیچ رد می شویم.
در این همایش معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری گفت: حضور خانوادگی مردم، تجلیل از چهره های هنری فرهنگی، ورزشی، علمی و شاد بودن سه ویژگی این مراسم است.
مقدس زاده ادامه داد: عشق ورزیدن مردم به خاک میهن و کشورشان اتفاق خوبی است که اساسا این احساس و علاقه دلبستگی باعث توسعه کشور می شود.
وی افزود : علاقه به شهر موجب برانگیختی احساسات جامعه و حس وطن می شود که منشا بسیاری از اتفاقات خوب می تواند باشد.
مقدس زاده با اشاره به این که قرار بود استانداری سرمایه های استان را در زمینه های مختلف افزایش دهد تصریح کرد: وظیفه استانداری این است که قابلیت استان را شناسایی کند و از آن حمایت کند تا توسعه و رشد در زمینه های مختلف بوجود بیاید.
وی در پایان گفت: این تقدیر و تجلیل از نخبگان را به فال نیک می گیرم مدیریت های حاکمیتی دولتی ماندگار نیستند آنچه که می ماند سرمایه های اجتماعی و نخبگان ما در عرصه های مختلف هستند و باید به حدی از این سرمایه ها حمایت شود که جامعه ورزشی و علمی و هنری دلگرمی بوجود بیاورد چرا که اثر مثبتی به جا می گذارد.
در پایان این همایش از 250 نفر از برگزیدگان و استعدادهای برتر شاهین شهر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری هفته فرهنگی شاهین شهر

برچسب ها: شهرداری ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.