قدرشناسی کاشانی ها از کاپیتان کاشانی تیم ملی فوتبال

مراسم تقدیر از احسان حاج صفی کاپیتان کاشانی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در جام جهانی روسیه 2018 و جوانترین کاپیتان تیم ملی ، طی آیینی ویژه درکاشان برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان حاجی صفی در این مراسم با بوسه بر دستان پدر و مادرش و قدردانی از زحمات آنها گفت: «من همیشه به این افتخار می کنم که کاشانی ام و از دیار سهراب سپهری هستم.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان نیز طی سخنانی ضمن اعلام  افتخار به کاشانی بودن کاپیتان احسان حاج صفی و ابراز خرسندی از حضور خوب و پرتلاش تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی گفت: کاشان  در همه زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نخبه های فراوانی دارد، به ویژه در زمینه ورزش که بین تمام استان ها و شهرهای ایران پهناور، از زمره شهرهای دارای استعدادهای نام آور بسیاری در سطح ملی و بین المللی است.

علی رسول زاده، ضمن اهدای فرش دستباف از مجموعه شورای شهر کاشان به کاپیتان تیم ملی گفت: با عنایت به حضور شایسته کاپیتان حاج صفی و دیگر ملی پوشان در برابر نامداران جهان فوتبال در جام جهانی و حفظ عظمت و عزت ایران اسلامی، معبر یا خیابانی به نام خیابان احسان حاج صفی در شهر نامگذاری خواهدشد.

وی با تقدیر از تلاش های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در برگزاری این گونه مراسم و برنامه  های هنری، فرهنگی و ورزشی در سطح شهر یادآور شد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با همراهی شورای شهر، شهرداری ،فرمانداری در نظر داشته  روز 24 تیرماه برای احسان حاج صفی برنامه ای بسیار ویژه برگزارکند که با توجه به اعلام وی برای عزیمتش به یونان، این برنامه در آمفی تئاتر روباز بام شهر و در مکانی که هزاران کاشانی هنرنمایی نماینده شایسته شهرشان را از تلویزیون شهری و در کنار خانوده هایشان دیدند،مدون شد.

شایان ذکر است: مراسم تقدیر از احسان حاج صفی کاپیتان کاشانی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در جام جهانی روسیه 2018 و جوانترین کاپیتان تیم ملی ایران، در قالب برنامه ای باعنوان  «کاپیتان حاج صفی» حضور وی  و خانواده حاج صفی، مدیران ارشد شهری، اصحاب رسانه و خیل کثیری از شهروندان کاشانی حامی پهلوانان و قهرمانان شهر با تقدیر مسعود خاندایی معاون فرماندار و اهدای سفر عتبات عالیات به کاپیتان و همسرش  و اهدای فرش دستباف توسط علی رسول زاده رییس شورای اسلامی شهر کاشان برگزارشد.

آتش بازی، اجرای موسیقی زنده، نورافشانی، پخش فیلم تبلیغی ویژه حاج صفی از تلویزیون شهری و تشویق بی بدیل حضار پایان بخش مراسم بود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تقدیر ازاحسان حاجی صفی در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.