جام جهانی ۲۰۱۸؛

نتایج نوزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

نوزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال آرژانیتن و کرواسی به مصاف هم رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

برزیل 2 - ۰ مکزیک / پیروزی آسان سلسائو در روز خوب نیمار

نخستین دیدار نوزدهمین روز رقابت های جام جهانی فوتبال با دیدار تیم های برزیل و مکزیک همراه بود. مکزیکی ها که برای هفتمین بار پیاپی این مرحله را تجربه می کردند امیدوار بودند بتوانند برای نخستین بار با عبور از آن به جمع 8 تیم برتر راه یابند. اما آن ها نتوانستند از سد سلسائو قدرتمند بگذرند تا بازهم از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باز بمانند.

شاگردان تیته در هر بازی نمایشی بهتر از قبل ارائه می دهند و در این بازی هم برزیلی ها توانستند با انجام یک بازی خوب و گل زنی نیمار و فیرمینو جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند.

///نتایج نوزدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

بلژیک 3 - 2 ژاپن / هاراگیری به سبک سامورایی ها در روسیه

تیم های ملی فوتبال بلژیک و ژاپن از ساعت 22 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند کمتر کسی تصور می کرد که نماینده اروپا به سختی بتواند از سد نماینده آسیا بگذرد. بازی دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم ژاپنی ها موفق شدند در همان ابتدا با 2 گل پیش بیافتند تا کار بلژیکی ها مشکل شود آن ها اما در ادامه به بازی بازگشتند و توانستند بازیرا به تساوی بکشند و با گل ثانیه های پایانی برنده بازی شوند.

تیم ملی فوتبال بلژیک حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی فوتبال برزیل برود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

نگاهی به نتایج نوزدهیمن روز جام جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار