وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعمال سهمیه استانی جذب دانشجومعلم در انتظار تایید سازمان برنامه و بودجه/ بررسی تغییر نام «دانشگاه فرهنگیان» در شورای عالی انقلاب فرهنگی

جذب ۲۵ هزار دانشجومعلم در انتظار موافقت سازمان برنامه و بودجه/ پیشنهاد تغییر نام دانشگاه فرهنگیان به شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیدبطحایی گفت: با اعلام موافقت سازمان برنامه و بودجه برای جذب دانشجومعلم جدید سهمیه‌های استانی را در دفترچه کنکور اعمال می‌کنیم.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین تصمیم گیری‌ها برای چگونگی جذب دانشجومعلم برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: برای جذب ۲۵ هزار دانشجوی کارشناسی جدید اقدام کردیم که بعد از اخذ موافقت از سازمان برنامه و بودجه قطعی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای جذب ۲۵ هزار نیروی جدید موافقت از طریق سازمان اداری و استخدامی اعلام شده است و اکنون منتظر اعلام نظر سازمان برنامه و بودجه هستیم که به زودی مشخص می‌شود و پس از این مرحله توزیع استانی را در دفترچه آزمون سراسری لحاظ می‌کنیم تا داوطلبان از سهمیه‌های استانی و جنسیتی مطلع شوند.

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان تحصیل این داوطلبان بیان کرد: امیدواریم این دانشجویان با تعداد اعلام شده از مهر ۹۷ در کلاس‌های درس مشغول به تحصیل شوند.

تغییر نام دانشگاه فرهنگیان تاثیری بر عملکرد آن ندارد

وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر نام دانشگاه فرهنگیان و تاثیر آن در کاربری این دانشگاه گفت: تغییر نام دانشگاه فرهنگیان هیچ تاثیری در کارایی آن ندارد و فقط به جهت اینکه تربیت معلم واژه اصیل در آموزش و پرورش است این پیشنهاد مطرح شده است.

بطحایی تصریح کرد: پیشنهاد تغییر اسم دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلم اکنون به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفته است و باید در این شورا برای آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۲ تير ۱۳۹۷
آقای وزیر خواهشا فارغ التحصیلان بیکار فوق لیسانس با معدل ۱۷ به بالا را برای معلمی، فراخوان جذب بدهید. چون کسانی برای شغل معلمی بهترین گزینه هستن که خودشون در دوران تحصیل بهترین نمرات را کسب نموده اند.
-
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۲ تير ۱۳۹۷
با توجه به درصد تورم فقط 10 درصد افزایش حقوق داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۷
این همه جوان با تحصیلات عالی فوق لیسانس با معدل الف از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم فارغ التحصیل شدن و خدمت سربازی هم رفتن و الان آماده کار هستن، چرا بخشی از کمبود نیرو را از این قشر که اکثرا دهه شصتی هستن تامین نمیکنید و دنبال دانشجو هستید تا هم پول برای تحصیلشان پرداخت کنید و هم حقوق بهشون بدید و هم ۴ سال وقت را از دست بدید و هم در تامین اساتید و امکانات تحصیل آنان دچار مشکل شوید !!!
مگر دهه شصتی ها چه گناهی کردن که شما قبولشون ندارید، پس خواهشا در تامین نیرو تجدید نظر نموده و مساعدتی هم به دهه شصتی های معدل الفی مبذول بفرمایید چرا که حق معلمی برای کسی است که خود نمره عالی را در حین تحصیل اخذ نموده و میتواند فرزندان کشور را به مدارج عالی علمی برساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۲ تير ۱۳۹۷
دورد خادمان مردمی
آخرین اخبار