رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نهاوند:

مجتمع مسکونی نهاوند از خطر آتش سوزی رها شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نهاوند گفت: با حضور به موقع ماموران آتشنشانی از خطر آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در نهاوند جلوگیری شد.

مجتمع مسکونی نهاوند از خطر آتش سوزی رها شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  اکبر مولوی  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار داشت: شب گذشته آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در یکی از مجتمع های مسکونی در انتهای کوچه میری نهاوند باعث ترس و وحشت ساکنان آن شد که با حضور به موقع آتشنشانان اطفا حریق شد.

وی گفت: این اتفاق در یکی از اتاق خواب های این  واحد آپارتمان مسکونی در طبقه چهارم در محل انتهای کوچه میری ساعت ۲۰رخ داد که بلافاصله به دیگر اتاق ها سرایت کردکه با تلاش و حضور به موقع ماموران آتش نشانی بعد از۱۵ دقیقه مهار شد.

مولوی با بیان اینکه با حضور سریع و به موقع ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحد های دیگر در این آپارتمان جلوگیری شد؛خاطر نشان کرد:آتش سوزی در اتاق خواب این واحد اتفاق افتاد و تمام وسایل در آتش سوخت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در برنداشت و علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مولوی از مردم خواست؛ کپسولهای آتش نشانی را تهیه کرده و در منازل خود نگه داری کنند تا در صورت بروز آتش سوزی تا رسیدن نیروهای آتش نشانی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/س

مهار آتش در منزل مسکونی نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.