نظارت‌های بهداشتی بیشتری از صنوف بستنی و آبمیوه صورت گرفت

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بازرسی بهداشتی از صنوف بستنی و آبمیوه در بوشهر تشدید شد.

نظارت‌های بهداشتی بیشتری از صنوف بستنی و آبمیوه صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن فخرایی صبح سه‌شنبه در حاشیه اجرای طرح تشدید بازرسی بهداشت از صنوف بستنی و آبمیوه فروشی‌ها اظهار داشت: در فصل گرما شاهد استقبال بیشتری از صنوف بستنی و آبمیوه فروشی هستیم و نظارت‌ها نیز باید بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تشدید بازرسی بهداشت از صنوف بستنی و آبمیوه فروشی در شهرستان بوشهر در راستای نظارت و پایش صنوف حساس مواد غذایی در فصل گرما در حال اجرا است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: به دلیل شیوع بیماری‌های واگیردار و مسمومیت‌های غذایی، لازم است در صنوف عرضه‌کننده محصولات لبنی از جمله بستنی‌فروشی‌ها نظارت‌های بهداشتی بیشتری صورت گیرد تا سلامتی عموم مردم تأمین شود.

کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز گفت: در این راستا خریدوفروش هرگونه آبمیوه یا بستنی فاقد مشخصات بهداشتی ممنوع است.

ندا عالی حسینی افزود: بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای به‌منظور اطمینان از سالم بودن این محصولات، از همه بستنی‌فروشی‌های واقع در سطح شهر بوشهر نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی به عمل می‌آورند که در صورت تخلف و رعایت نکردن نکات بهداشتی متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند از وضعیت سالم بودن بستنی و آبمیوه فروشی‌ها در سطح شهرستان مطمئن بوده و با خیال راحت از این صنوف خرید کنند.

انتهای پیام/م

بازرسی بهداشتی از صنوف بستنی و آبمیوه در بوشهر تشدید شد

برچسب ها: تغذیه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.