گسترش فعالیت‌های آموزشی موسسات قرآنی بوشهر در تابستان

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های آموزشی موسسات قرآنی بوشهر در تابستان گسترش می‌یابد.

گسترش فعالیت‌های آموزشی موسسات قرآنی بوشهر در تابستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرضا عالی پور صبح سه‌شنبه در نشست با فعالان قرآنی بوشهر اظهار داشت: توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و موسسات قرآنی در این زمینه نقشی اساسی دارند.

وی با اشاره به فعالیت ٨٠ موسسه قرآنی در نقاط مختلف استان بوشهر، اضافه کرد: این موسسات در زمینه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی مشغول به فعالیت هستند و برای ثبت‌نام دوره‌های مختلف آماده هستند.

وی به نقش بسیار مهم آموزش در توسعه فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: موسسات قرآنی نقش مهمی در تربیت قاریان دارند و باید از ظرفیت‌های این موسسات بهترین استفاده صورت گیرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای فعالیت‌های مختلف قرآنی توسط موسسات در طول سال، افزود: دوره‌های فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس بیشترین اثرگذاری را دارد.

عالی‌پور با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ویژه در موسسات قرآنی استان بوشهر بیان کرد: این دوره‌ها در سه رده سنی چهار تا هفت سال، ١٠ تا ١۵ سال و بالای ٢٠ سال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی از ۱۵ تیر ماه سال جاری در موسسات قرآنی سراسر استان بوشهر با حضور نماینده معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید بزرگ قرآنی دوره‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ، ترتیل خوانی و تدبر در قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

فعالیت‌های آموزشی موسسات قرآنی بوشهر در تابستان گسترش می‌یابد

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.