شهردار سنندج خبر داد:

پیشرفت ۶۰درصدی پروژه اتصال بلوار دانشجو به ذکریای رازی در سنندج

شهردار سنندج از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی خبر داد وگفت: برای ارتقای امنیت در تردد، کاهش بارترافیکی و سهولت درتردد وسایط نقلیه این پروژه اجراشد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل ازروابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت اله صیدی گفت: امروزه رفع معضل ترافیک به واسطه توسعه و گسترش شهر‌ها و همچنین افزایش وسائط نقلیه بعنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیران شهری است.
 بیان کرد: ایجاد دسترسی‌های جدید و اتصال بلوار‌ها براساس نقشه طرح تفصیلی یکی از اقداماتی است که می‌تواند در کاهش زمان سفر و روانسازی ترافیک تاثیر گذار باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی ازمسیر‌های که همواره در طول شبانه روز شاهد ترافیک در آن بودیم مسیر ورودی بهاران از سمت قرادیان بود، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سالجاری عملیات اتصال بلوار دانشجو و بلوار ذکریای رازی در سه راه تانکر سازی در بهاران در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی (سه راه تانکرسازی) خبر داد و عنوان کرد: عملیات اتصال به طول ۸۰۰ متر با عرض سواره رو ۱۲ متر در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: این بلوار در دو باند رفت و برگشت با احداث یک میدان به شعاع ۱۸ متری به بلوار زکریای رازی متصل می‌شود.
صیدی عنوان کرد: تا کنون عملیات عمرانی شامل ۵۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۲۰۰۰ مترمکعب خاکریزی و ۳۲۰۰ متر طول جدول گذاری انجام شده است.
وی هدف از اتصال این دو بلوار را اصلاح هندسی تقاطع یاد شده براساس طرح تفصیلی شهر سنندج و به منظور تکمیل اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی ذکر کرد و افزود:متناسب سازی شکل هندسی تقاطع با جریان بندی ترافیک وارتقاء سطح ایمنی از دیگر اهداف اجرای این پروژه عمران شهری است.
شهردار سنندج بیان کرد: تکمیل این پروژه درسهولت تردد در کلیه جهت ها، مجزا شدن مسیر‌ها و کاهش برخورد با جریان بندی صحیح ترافیک و تسهیل حرکت‌های گردشی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
انتهای پیام/م

احداث پروژه اتصال بلوار دانشجو به ذکریای رازی در سنندج

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.