معاون دادگستری اردبیل؛

دستگاه قضایی اردبیل از سرمایه گذاران گردشگری حمایت می کند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل از سرمایه گذاران گردشگری حمایت می کند.

یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان اردبیل در راستای حمایت و جذب سرمایه گذران داخلی و خارجی تاکنون گام های موثری برداشته است اظهار داشت: در بررسی پرونده های مختلف متوجه بروز برخی مشکلات صاحبان واحد های تولیدی و سرمایه گذاران شده ایم که حل این مشکلات در دستور کار جلسات متعدد قرار خواهد گرفت .

وی افزود: مشکلات سرمایه گذاران با بانک های عامل در خصوص سود و جریمه تسهیلات ارائه شده و رفع ممنوعیت خروج از کشور در صادرات و واردات برخی محصولات مورد تصویب رسمی قرار گرفت.

خدادادی با اعلام این که دستگاه قضایی از سرمایه گذاران گردشگری در مناطق مختلف استان اردبیل استقبال و حمایت می کند تصریح کرد: در همین راستا مصوبات نحوه استفاده از  باغات استان در بحث گردشگری بین راهی شهرستان ها و حفظ محیط زیست به صورت یک صورت جلسه به ادارات مرتبط ابلاغ گردید.

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات سرمایه گذاران در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار