رئیس پلیس راه ناجا در سفر به زاهدان؛

تجهیز خودروهای پلیس راه به سامانه های کنترلی و نظارتی

رئیس پلیس راه ناجا گفت: تجهیز خودرو‌های پلیس راه به سامانه‌های کنترلی و نظارتی از تهران و شهر‌های حومه آن شروع شده و به سمت مرکز کشور در حال پیشرفت می‌باشد.

تجهیز خودروهای پلیس راه به سامانه های کنترلی و نظارتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار حمیدی در سفر به زاهدان  در دیدار با سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با توجه به گستردگی استان و محور‌های مواصلاتی طولانی، با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس راه استان توانسته ایم تصادفات کلان را مهار کنیم و در صددیم تا تصادفات خرد را نیز به حداقل برسانیم.

وی از تجهیز خودرو‌های پلیس راه به سامانه‌های کنترلی و نظارتی خبر داد و گفت: تجهیز خودرو‌های پلیس راه به این سامانه از تهران و شهر‌های حومه آن شروع شده و به سمت مرکز کشور در حال پیشرفت می‌باشد.

رئیس پلیس راه ناجا در ادامه افزود: هر یک از تیم‌های گشت پلیس راه دارای ۲۰۰ کیلومتر حوزه استحفاظی در سطح کشور می‌باشند و با توجه به وسعت سرزمینی محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان می‌بایست توان گشت‌های پلیس راه افزوده شود.

در ادامه این دیدار سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان  اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان دارای حوزه سرزمینی گسترده، راه‌های مواصلاتی طولانی، فرهنگ عبور و مرور و ترافیک خاصی است که این ویژگی‌ها استان را از سایر استان‌های کشور متمایز کرده است.

وی از تشکیل کارگروهی با محوریت پلیس و مشارکت سایر دستگاه‌های استان خبر داد و گفت: طرح این کارگروه با هدف کنترل تصادفات به صورت یک کار جهادگونه توسط پلیس به استانداری ارائه و وظیفه هر یک از دستگاه‌های مرتبط نیز تعیین و مشخص شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: جهت افزایش توان گشت‌های پلیس راه از ظرفیت پاسگاه‌ها در کنار محور‌های مواصلاتی استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح امنیت و آرامش در سطح استان می‌توان شاهد بهبود کیفیت عبور مرور و ترافیک و کاهش تصادفات بود.

انتهای پیام/ع

سفر رییس پلیس راه ناجا به زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار